Компанія «АВК» напередодні новорічних і різдвяних свят представила широкий асортимент подарунків, розрахованих на різні вікові аудиторії. Всі 12 святкових наборів «АВК», більшість з яких є принципово новими подарунками, відповідають найвищим вимогам споживачів та роздрібних мереж.
Компанія «АВК» напередодні новорічних і різдвяних свят представила широкий асортимент подарунків, розрахованих на різні вікові аудиторії. Всі 12 святкових наборів «АВК», більшість з яких є принципово новими подарунками, відповідають найвищим вимогам споживачів та роздрібних мереж.«Намагаючись передбачити сподівання споживачів, компанія приділяє величезну увагу естетичній складовій своїх подарунків, - відмічає директор з маркетингу й продажів кондитерської компанії «АВК» Владислав Аверченко, — Цього року дизайни наших подарунків розроблені з урахуванням уподобань дітей різного віку, як школярів, так і дошкільників. Для цього «АВК» залучила відомих дитячих художників, чиї роботи користуються підвищеною популярністю серед споживачів». Бізнес-стратегія компанії «АВК» заклечається у фокусуванні на найбільш перспективних сегментах кондитерського ринку, зокрема шоколадних виробах. Тому святкові набори «АВК» переважно складаються з шоколадних цукерок, батончиків, плиток.
«Ми спостерігаємо тенденцію зростання попиту на продукцію у преміум-сегменті під час свят, зокрема це стосується попиту на новорічні подарункові набори, - говорить віце-президент з комерції холдингу Fozzy Group Валерій Левенcтам, - Кожен українець хоче побалувати себе і своїх близьких у новорічно-різдвяний період».За оцінками компанії «АВК», доля продажів середнього та преміум-сегментів (у грошовому вимірі) складає понад 80% національного ринку новорічних і різдвяних подарунків. Це закономірно, оскільки зі зростанням власного добробуту українці все частіше віддають перевагу подарункам із новими цікавими конструкціями упаковок, сучасним дизайном, а також наборам із додатковими цінностями».
Основна частина подарунків компанії «АВК» вже традиційно має додаткові переваги, які збільшують споживацьку цінність подарунків. Наприклад, подарунки «Шоколадний замок», «Шоколадний театр» і «Царство Льодяної королеви» містять ігри. А рюкзачки у формі м’яких іграшок можна використовувати у подальшому як стильні аксесуари – символи наступаючого року. Ще однією відмінною особливістю колекції «АВК» 2007/2008 є зручність її розміщення на палетах у торгових залах супермаркетів – основному каналі збуту подарунків компанії. В той же час, через додатковий захист упаковки від вскрытия, виключена можливість випадкового випадіння цукерок з наборів. Цукерки у наборах «АВК» додатково упаковані у поліетиленовий пакет, а сама упаковка оснащена саморозривними замками, які неможливо відкрити, не пошкодивши цілісність упаковки.
***
Компанія «АВК» є одним з найбільших виробників шоколадних продуктів в Україні та лідером національного ринку вагових шоколадних цукерок. До складу компанії «АВК» входить п’ять кондитерських фабрик у мм. Дніпропетровськ, Донецьк, Мукачево, Луганськ.
Fozzy Group – торгово-промисловий холдинг України, що динамічно розвивається. Торговий напрямок Fozzy Group представлений мережами супермаркетів «Сільпо», магазинів біля дому «Фора», гіпермаркетів Fozzy, аптек «Будь Здоровий» та інтернет-магазином GONZA.