Основний принцип подальшої діяльності залізничного транспорту України – збереження і нарощування потенціалу національних мереж залізничного транспорту.
Про це сьогодні під час Другої Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми економіки та управління на залізничному транспорті” у місті Судак повідомив заступник Генерального директора Укрзалізниці Анатолій Лашко.
За його словами, необхідно посилювати роль залізниці, як однієї з базових галузей економіки України, зміцнювати її позиції на ринку транспортних послуг, розробляти та реалізовувати перспективні програми, які спрямовані на підвищення ефективності роботи, впровадження нових технологій і забезпечення конкурентоспроможності залізничного транспорту.
«Зараз активно розробляється Генеральна схема розвитку залізничного транспорту на період до 2020 року, Державна цільова програма впровадження на залізницях швидкісного руху пасажирських поїздів, яка передбачає організацію швидкісного руху пасажирських поїздів у сполученні обласних центрів, індустріальних регіонів з Києвом і між собою», - повідомив Анатолій Лашко.
За його словами, зараз на стадії реалізації такі перспективні програми, як комплексна програма оновлення залізничного рухомого складу України на 2006-2010 роки; програма електрифікації залізниць України; програма розвитку транспортних коридорів і комплексна програма ствердження України, як транзитної держави; програма поетапного нарощування пропускної спроможності кримського напрямку; програма впровадження на залізницях України енергозберігаючих заходів і технологій.Всі ці напрацювання, за словами Анатолія Лашка, будуть покладені в основу Комплексної Програми стратегічного розвитку галузі на перспективу, Концепція якої буде розглянута в 2008 році.