ТМ «Єврокредит», як лідер національного ринку споживчого кредитування, постійно радує своїх клієнтів привабливими умовами та ексклюзивними програмами. Черговою новацією кредитного оператора стала унікальна акція «Кредитні пожежники», яка стартувала 10 квітня 2007 року. Її унікальність полягає в тому, що «Єврокредит» перший серед усіх кредитно-фінансових установ нашої держави проводить Всеукраїнську акцію для споживачів. Донині гравці національного ринку споживчого кредитування проводили акції лише локального характеру, тобто лише в певних торгових мережах чи окремих магазинах.
Всеукраїнська акція «Кредитні пожежники» діє по всій території України, у всіх магазинах, які співпрацюють з ТМ «Єврокредит». Суть її полягає в тому, що кожен клієнт, який оформив кредит з 10 квітня до 10 червня 2007 року автоматично бере участь в розіграші повного погашення кредиту за рахунок ТМ «Єврокредит». За умовами акції, щодня розігрується одне погашення кредиту серед позичальників, які оформили його саме в цей день. Загалом за два місяці проведення заходу «Кредитні пожежники» погасять кредит 61 переможцю, які отримають також подарунковий сертифікат.
Детальнішу інформацію про умови акції споживачі можуть довідатися за телефоном безкоштовної гарячої лінії 8-800-50-700-50 та на сайті: www.eurokredyt.com.ua.
Довідка:
ТМ „Єврокредит”, що належить компанії „Догмат Україна”, працює на фінансовому ринку України з листопада 2003 року. Під цією маркою населення України одержує сучасну послугу споживчого кредитування, що відрізняється серед інших пропозицій своєю простотою й доступністю для широких верств населення.
Послуги «Єврокредиту» розраховані на придбання в кредит аудіо, відео й побутової техніки, комп'ютерів, будівельних матеріалів, меблів та інших товарів тривалого користування.
Протягом трьох років ТМ «Єврокредит» побудувала потужну мережу пунктів обслуговування клієнтів по всій території України, що сьогодні нараховує понад 2 500 одиниць у всіх більших містах, обласних і багатьох районних центрах України.
За роки роботи на українському ринку ТМ «Єврокредит» заслужила довіру великих компаній в сегменті роздрібного продажу побутової техніки, меблів, будівельної матеріалів та інших товарів, які й стали її партнерами..
Послугами «Єврокредиту» за час існування торговельної марки скористалися понад 1 000 000 громадян України. Загальна сума виданих кредитів перевищує 1,5 млрд. грн.
ТМ «Єврокредит» отримала Звання «КРАЩИЙ СПОЖИВЧИЙ КРЕДИТ 2006 РОКУ».