-
05.04.2021 | Інвестиції, Консалтінг та менеджмент, Україна
Практика исследований, консалтинга, коучинга в 2020 году показала, что чаще всего бизнес интересуют пять направлений.
-
26.03.2021 | Конкурси, Туризм та відпочинок, Культурні події, шоу-бізнес, Виставки. Семінари. Конференції, Україна
Літературний конкурс на підтримку ініціативи створення Всеукраїнського дня собак.
-
15.03.2021 | Екологія, Консалтінг та менеджмент, Україна
Маркетолог Будько Сергей: практика работы в 2020 году показала четыре приоритетных направления в сфере экологии.
-
18.02.2021 | Інвестиції, Консалтінг та менеджмент, Україна
Маркетолог Будько Сергей: работа с бизнес-проектами в разных странах и отраслях включает, как минимум, два этапа.
-
09.02.2021 | Конкурси, ЗМІ, Туризм та відпочинок, Культурні події, шоу-бізнес, Азербайджан, Казахстан, Молдова, Білорусь, Україна, Країна-терорист
Журнал "ЗооДруг" та група однодумців запрошують всіх власників собак і тих, хто їх просто дуже любить, приєднатися до ініціативи заснування в нашій країні Всеукраїнського дня собак.
-
27.01.2021 | Україна
За последний квартал к онлайн-платформе PRNEWS.IO присоединилось 15 тыс. СМИ. Теперь клиенты сервиса могут публиковать пресс-релизы и рекламные статьи в 50 тыс. медиа из 200 стран. Последний прирост произошел за счет подключения издателей из Испании, Польши и США.
-
26.01.2021 | Інтернет, Консалтінг та менеджмент, Україна
Маркетинг online стал частью бизнеса. Продажи и продвижение смещаются в интернет. Консалтинг, коучинг, тренинги учитывают эту тенденцию. Чем интересовались топ-менеджеры и специалисты в 2020 году?
-
30.12.2020 | Україна
Напередодні новорічних свят Група компаній Олком розширила асортимент лінійки маргаринів ТМ «Смачно як завжди». Лінійка поповнилася двома новинками: маргарином «Вершковий» 72,5 % з додаванням натурального вершкового масла і маргарином «Домашній» зі зниженою жирністю 50 %.
-
30.12.2020 | Україна
Olkom Group провела ребрендинг торгової марки «Смачно як завжди» і оновила її асортиментний ряд. Лінійка маргаринів поповнилася двома новими позиціями: «Вершковий» 72,5 % і «Домашній» 50 %. Асортимент майонезних продуктів повністю змінився і включає в себе найбільш затребувані серед покупців види: майонезний соус жирністю 30 % і класичний майонез жирністю 67 %. Комплексний проєкт зі зміни логотипу бренду і дизайну упаковки майонезної продукції виконала студія відомого українського дизайнера Юрка Гуцуляка.
-
30.12.2020 | Україна
Если применить правильный подход, то кризисная ситуация может задать импульс для дальнейшего роста бизнеса.